4X4 Offroad Trails - Find. Wheel. Review.

W2W invites you to Register - with an account you can explore our off-road trails map and connect with the W2W community. We are a small VA based team creating a welcoming place to find 4x4 trails and new friends. Thanks for visiting! Please Wheel Responsibly.

No pages created yet
View all pages

Ronan_Thorn is friends with Lmaldo7261

GhostRider has a new avatar. 5 days ago
GhostRider

Any off-road trails near the Raleigh area?

Hopkins You can check out the trails map to see all the trails listings we have near Raleigh and in NC. To access the trails map just select Map under the Trails tab in the top drop down menu. Hope this helps and Happy Wheeling! 1 week ago
loader
loader
Attachment
Ronan_Thorn Thank you! Doesn't seem like their are any super close by Raleigh, I only know a bunch of dirtbike/atv trails, now I have a jeep that won't fit in those lol 1 week ago
loader
loader
Attachment
Hopkins Haha I hear that problem, we have a bunch of ATV trails/parks near us too. Sorry about that and will work on seeing if any locals can help upload trails in that area 7 days ago
loader
loader
Attachment

Ronan_Thorn is friends with Wolfgangdavis66

Ronan_Thorn is friends with sinninngrinnin

Ronan_Thorn and 17 others have joined the group Western North Carolina 4x4 1 week ago

Hey Hopkins, working on my axle swap. Is there any special trick or code for the discount at 4 Wheel Parts?

4.3LXJ Here is some eye candy for you. A diff cover I made that hooks into the truss 2 weeks ago
loader
loader
Attachment
4.3LXJ Rear WJ discs and brackets ready to go 2 weeks ago
loader
loader
Attachment
4.3LXJ Front WJ discs on the D44 knuckle 2 weeks ago
loader
loader
Attachment
Hopkins 40s!?! Dang, you are going big time! Haha 40s on an XJ might as well be monster truck tires! I see why you need the extra beef in the axles now. That's a badass build that you are bringing together. I thinks the LT1 is gonna have a bit more torques than the 4.3L haha. I've never seen anyone connect the diff cover into the truss like that - cool thinking. Do you already have the engine? And what vehicle is it coming from? 1 week ago
loader
loader
Attachment
4.3LXJ Yeah, hopefully this is the last build I have to do on this rig. Not sure where the engine is coming from yet. There is a few things that have to come together for this. For instance fuel pressure is 2,100#, so that is going to be a major redo for direct injection 1 week ago
loader
loader
Attachment
VBOffRoadN shared a photo. 1 week ago

No joke saw multiple people do this down in the Outer Banks 😬 Can’t tix stupid

No joke saw multiple people do this down in the Outer Banks 😬 Can’t tix stupid
Badwolf shared 5 photos in the MOAB album 3 weeks ago

Photos are being loaded.
Hopkins Looks like a blast! Hoping I can get out there one day soon 3 weeks ago
loader
loader
Attachment
Badwolf You will have a blast. Spent a week and almost 14 hours every day and still didn't get to all the trails. I want to go back and dothe ones I missed. 3 weeks ago
loader
loader
Attachment
Hopkins Dang yeah that is some serious off-roading!! Haha yeah could spend weeks out there. Which trail was your favorite? 1 week ago
loader
loader
Attachment
Wolfgangdavis66 has just earned 50 point 1 week ago

Action: Added a Trail

flubbermister has just earned 50 point 1 week ago

Action: Added a Trail

flubbermister has just earned 50 point 1 week ago

Action: Added a Trail

OverlandArchie shared 6 photos in the Stream Photos album 1 week ago

Photos are being loaded.